.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پسران مازندراني از دختران پيشي گرفتند

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: در 9 ماهه گذشته در استان به ازای هر 100 واقعه ولادت دحتر 106 واقعه ولادت پسر به وقوع پیوست.

فرج الله ملکی ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اداره ثبت احوال ساری به خبرنگاران گفت: در هر شبانه‌روز به طور متوسط ‪۱۱۸‬ واقعه ولادت به ثبت رسیده و بیشترین میزان ثبت ولادت نیز مربوط به شهرستان نکا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: شمار واقعه طلاق ثبت شده دراین استان طی ‪۹‬ ماهه امسال سه هزار و ‪ ۲۴۸‬بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ‪ ۸/۱‬درصد رشد داشته است.

مدیر کل ثبت احوال مازندران با اشاره به اینکه کمترین میزان ثبت واقعه طلاق در مازندران در شهرستان سوادکوه بوده است تصریح کرد: از ابتدای امسال ‪ ۲۸‬هزارو ‪ ۹۴۴‬واقعه ازدواج دراین استان به ثبت رسیده که در مقایسه با پارسال که ‪ ۲۷‬هزار و ‪ ۲۵۶‬مورد بوده از رشد ‪ ۶/۲‬درصدی برخوردار است.

وی میزان وفات ثبت شده در مازندران طی ‪ ۹‬ماه امسال را ‪ ۱۱‬هزار و ‪۵۵۲‬ مورد علام کرد و ادامه داد: از این میزان شش هزارو ‪ ۴۴۴‬واقعه مربوط به مردان و مابقی مربوط به زنان است.

ملکی یادآورشد: آمار ثبت وفات طی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ‪ ۱۰‬هزار و ‪ ۸۰۵‬مورد بوده ‪ ۶/۹‬درصد رشد داشته است.

مدیرکل ثبت احوال مازندران تصریح‌ کرد: درمدت یاد شده ‪ ۳۲‬هزارو ‪ ۴۰۵‬نوزاد پسر و دختر در مازندران متولد شده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ‪ ۳۱‬هزار و ‪ ۵۹۲‬مورد بوده، ‪ ۲/۶‬درصد رشد نشان می‌دهد.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.295 seconds.